UGHH General Discussion Board

This message board is for visitors of our site to ask questions and discuss topics that are not necessarily hip hop related.


You are not connected. Please login or register

Update on lay offs

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Update on lay offs on Tue Nov 06, 2012 3:24 pm

We are way behind and nobody is supposed to know. It sucks cuz next week i have to go to all the clinics and discuss open enrollment for insurance, and pretend I don't know they are on limited time.
I gotta get my heart hardened quick, cuz chances are i'll be the one announcing it

View user profile

2 Re: Update on lay offs on Tue Nov 06, 2012 3:25 pm

Opie

avatar
Runoff World Heavyweight Champion
Runoff World Heavyweight Champion
just pretend you're on the internet and you're firing 2,000 little jasons.

View user profile http://ughhforums.forumotion.com

3 Re: Update on lay offs on Wed Nov 07, 2012 12:56 pm

I would fire bbb from life if I could

View user profile

4 Re: Update on lay offs on Wed Nov 07, 2012 5:16 pm

seapwny

avatar
Moderator
Moderator
watch up in the air for inspiration


_________________
View user profile

5 Re: Update on lay offs on Wed Nov 07, 2012 5:18 pm

Opie

avatar
Runoff World Heavyweight Champion
Runoff World Heavyweight Champion
i feel asleep during that movie. my girlfriend made me go see it.

afro

View user profile http://ughhforums.forumotion.com

6 Re: Update on lay offs on Wed Nov 07, 2012 5:24 pm

tgodd

avatar
Admin
i watched it and i think i enjoyed it


_________________
View user profile

7 Re: Update on lay offs on Wed Nov 07, 2012 5:27 pm

tgodd

avatar
Admin
i did laff about how hollywood has to turn every career into some glamorous super cool job powered by geniuses (see: House of Lies)


_________________
View user profile

8 Re: Update on lay offs on Wed Nov 07, 2012 5:42 pm

Sucks Chuck, especially since unemployment is all screwy in CA now. I feel bad for you, I don't feel bad for u but I would hate to be in your shoes...not even afro cuz your probably 4 sizes smaller than me but cuz you have to lay people off.

View user profile

9 Re: Update on lay offs on Wed Nov 07, 2012 9:23 pm

DW40 wrote:Sucks Chuck, especially since unemployment is all screwy in CA now. I feel bad for you, I don't feel bad for u but I would hate to be in your shoes...not even afro cuz your probably 4 sizes smaller than me but cuz you have to lay people off.

chuck is a fatso


_________________
View user profile

10 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 12:57 pm

News leaked , we have a meeting with the union saturday.. Meaning I can't sleep in.
Looks like we'll be cutting non union and less seniority. Which sucks cuz I have this stack of evals I have no purpose for.
Altho the behavioral health dept is being cut in half , the ones who have private practices of their own

View user profile

11 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 1:22 pm

tgodd

avatar
Admin
lol wtf you're unionized and wanted to layoff based on anything other than seniority? do you not have a collective agreement??


_________________
View user profile

12 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 3:03 pm

it was the coo's bright idea, and im certain shes the reason we're doing layoffs.

View user profile

13 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 3:35 pm

tgodd

avatar
Admin
but.. what. first person laid off files grievance.. union says fuck you.. slams CA on table.. huge fucking mess ensues. is this bitch retarded?


_________________
View user profile

14 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 3:36 pm

Opie

avatar
Runoff World Heavyweight Champion
Runoff World Heavyweight Champion
they're firing a lot of un-unionized douchebags at work

View user profile http://ughhforums.forumotion.com

15 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 3:50 pm

clark thorny

avatar
Moderator
Moderator
lol@tgodd laying down human resource pwns itt

chuck you've come a long way from laying in coffins to firing nonunion workers.

although im going to find it a funny twist when after you're done being your COOs puppet she strolls into your office and plops the same packet of info youve been handing to every person you fire and says "thanks for the help, chuck. good luck in your future. every great leader from history has been in the seat you're in right now... etc... pack your shit"

View user profile

16 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 4:15 pm

clark thorny wrote:lol@tgodd laying down human resource pwns itt

chuck you've come a long way from laying in coffins to firing nonunion workers.

Im not the first soldier...
Also I wouldn't put it past her , but there are two other shit bags in hr whowould go before I do.

View user profile

17 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 4:55 pm

And the coo is retarded.
Here's why ...
When I was working registration we had a good electronic record system. Although we weren't entirely paperless we were green as we could be.
Not good enough for her... She ordered a.2.5 million dollar system that takes longer than the one we had. Taking longer means less patients getting seen which equals less money.
On top of that the board or ceo decided to build new clinics in arizona and utah, which are bringing less revenue than expected.
So instead of the cfo handeling fixing these issues, the folks at corporate handed the responsibilities over to district administrators (my boss) , and gave them free will to help them save money. So the admin passed her responsibility to my dept.
I havent.fired people I go to the sites and do the paperwork. Alsi the usual hr stuff.
so basically its a train wreck of bad decisions , and i'm sure its not gonna get better

View user profile

18 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 5:53 pm

Coo=slept on word for pussy.


_________________
View user profile

19 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 5:57 pm

tgodd

avatar
Admin
isn't it HR's job to tell the higher-ups "hey thats gonna be a problem." does this bitch just push you guys around?


_________________
View user profile

20 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 7:38 pm

Of course I personally did
The admin, however , said to keep it hush hush and compile a list people with poor evals, so we can weed out the poor workers. so basically she was trying to circumvent the rules. whomever leaked the news is getting canned for sure.
My office is a shit show , im glad I commute an hour that gives me time to wind doen before I get home.

View user profile

21 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 7:54 pm

tgodd

avatar
Admin
well technically you leaked the news..


_________________
View user profile

22 Re: Update on lay offs on Thu Nov 08, 2012 9:19 pm

Maybe an employee lurks the runoff

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum